You are currently viewing Jak zapewnić najwyższą jakość obsługa klienta w TRZECH prostych krokach?

Jak zapewnić najwyższą jakość obsługa klienta w TRZECH prostych krokach?

1️⃣ Musisz mieć prawdziwe, rzeczywiste zainteresowanie klientami i ich potrzebami. Musisz chcieć, aby klient pozostał Twoim klientem. Zastanów się nad tym jak powinnaś traktować swoich klientów i jak Ty byś chciała być traktowana jako klient. ????

2️⃣ Musisz stać się ekspertem w zakresie produktów, które sprzedajesz. Ludzie szukają ludzi z kompetencjami.

✅Wyobraź sobie taki przykład: jeśli chcesz nauczyć się pływać, od kogo wolałabyś się uczyć? Od krowy czy od delfina? Ta sama logika ma zastosowanie do tego, gdzie klienci szukają produktów. Musisz świecić przykładem używania produktów oraz wiedzieć na ich temat wszystko, aby przekazywać tę wiedzę innym.

3️⃣ Musisz aktywnie wyznaczać cele i je osiągać. Musisz skupić się na działaniach, które budują Twój biznes, a także na ilości (tutaj faktycznie pojawia się sprzedaż produktów).

Pamiętaj, że obroty nigdy nie spadną bardziej niż liczba klientów, którzy chcą kupować Twoje produkty. ????