Nikt nic nie wie… Nie jest to oskarżenie, lecz zachęta, przypomnienie.
Bo jeśli nikt nic nie wie, nie da się przewidzieć, które pomysły są dobre, a które nie. A skoro nie da się przewidzieć, kto osiągnie sukces, każdy pomysł ma potencjał. Skoro nikt nic nie wie, musisz zaufać sobie. Musisz się sprawdzić. I musisz być gotowa na porażkę.
Burze mózgów w dużych korporacjach często zaczynają się od stwierdzenia, że nie ma złych pomysłów. Nie zgadzam się z tym. Istnieją złe pomysły, tylko, że nie wiadomo czy pomysł jest zły, jeśli się go nie sprawdzi.
Gdy ponad 20 lat temu porzuciłam swoją dotychczasową pracę jako nauczycielka w szkole na rzecz kariery w marketingu sieciowym, wiele spośród moich znajomych i rodziny, próbowało mi wmówić, że to nie wypali, że to zły pomysł.
Na szczęście czas pokazał kto miał rację.
Teraz czas na Ciebie. Masz jakiś pomysł ale nie wiesz czy jest dobry? Zrób to! Zrób to jeszcze dziś i sięgnij po swoją szansę…